KBBA

lazada

nuffnang

MOHD FAIZ SUBRI - FIFA PUSKAS AWARD 2016

ASSALAMMUALAIKUM

Hai n Very Good Morning uolsss...

Hari ni rata2 semua org cerita pasal Faiz Subri dan FIFA PUSKAS AWARD 2016 kan...

Betol kan...korang pun sama kan..hehehe

Alkisahnye... kite pun sama... sebab asben tiba2 gerak kite sbb nk bgi tau FAIZ SUBRI menangggg....

Hehehehe...
Maka dengan itu mata ni pun terbedik-bedik la tgk tv n ucapan dia...
The best is.... dimulakan dengan
Assalammualaikum... Alhamdulillah...

Di pentas duniakan... Kalimat ini kite dengar...
So bangga la kan... mewakili Malaysia dan Muslims...

Bukan lagi jaguh kampung sbb anak kampung ni dh berjaya ke pentas dunia...

Tahniah sekali lagi buat MOHD FAIZ SUBRI


CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

HARI KE 7 2017 CUN NYA 7117

Assalammualaikum..

Hai semua...

Dah hari ke 7 baru la berjaya nk update blog..hehehe

7117 suke pulak tengok nombor mcm ni.

So macam ne ngan tahun 2017 korang...
Kite ni stiap kali masuk tahun baru je ade suke ada duka...

Bab duka tu nnt 15 Januari kite cerita ye...

So have a nice weekend uolss...


CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...